Kirjautumalla osallistut tuotepalkinnon arvontaan!

Toimitusehdot

CRISTIINAS FASHION | TOIMITUSEHDOT

Consultar Fautoria Oy | Kylänpääntie 114, 61450 Seinäjoki | info@cristiinas.fi |  Liisa-Cristiina,  puhelin +358 50 357 2432                                                                                               
                                                                                                  

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitamme tällä hetkellä ainoastaan Suomen alueelle. Tulevan lähetyksen lähettää: Consultar Fautoria Oy.

Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Postia sekä Matkahuoltoa. Tuotteet pakkaamme hyvin. Lähetämme tilaamasi tuotteet postipakettina mahdollisimman nopeasti, 1-3 arkipäivää tilausvahvistuksen lähettämisestä. Voit valita sinulle parhaiten sopivan Postin tai noutopisteen maksuvaiheessa. Postin lähetystavat on kuvattu alla. Voit halutessasi lähettää viestin tilauksen käsittelijälle "Jätä kommentti tilauksen käsittelijälle" -kohdassa (tekstistä avautuu tekstieditori, johon viestin voi tallentaa).


Toimitus automaattiin tai postiin


Perillä 1-2 arkipäivässä lähettämisestä (huomioithan ystävällisesti lisäksi tilauksen vaatiman käsittelyajan, 1-3 arkipäivä tilausvahvistuksen lähettämisestä). Noudettavissa 7 päivän ajan. Lähetyksen kulkua voi seurata netissä Postin lähetyksen seurannassa tai OmaPosti-sovelluksella.
Postilla on eniten noutopaikkoja koko Suomessa –
katso sijainnit ja aukiolo Postin sivuilta.

Toimitus postilaatikkoon tai -luukkuun


Perillä 1-3 arkipäivässä lähettämisestä (huomioithan ystävällisesti lisäksi tilauksen vaatiman käsittelyajan, 1-3 arkipäivä tilausvahvistuksen lähettämisestä). Jos lähetys on seurattavissa, lähetämme siitä toimitusvahvistuksen yhteydessä ilmoituksen. Kirjeenä lähetettäviä lähetyksiä ei voi seurata. Jos haluat seurata kirjeen kulkua, voit valita toimituksen vaihtoehdoksi postipaketin.
Saat kirjeen - paketin omaan postilaatikkoosi tai -luukkuusi muun postin mukana.
Posti on kotimainen ja vastuullinen valinta.


Postin kotiinkuljetus


Toimitus (alle 35 kg) ovelle itsellesi sopivaan aikaan klo 9–21. Lähetyksen kulkua voi seurata netissä Postin lähetyksen seurannassa tai OmaPosti-sovelluksella.
Kaupunkialueilla voit valita toimitusajan useista eri vaihtoehdoista. Haja-asutusalueilla saat puhelinsoiton etukäteen.
Posti on kotimainen ja ympäristövastuullinen valinta.

Tuotteen palautus 

Kaikista palautuksista on ilmoitettava etukäteen sähköpostitse info@cristiinas.fi. Tuotteilla on 14 vuorokauden palautusaika. Reklamointiaika tuotteen ostohetkestä on 14 päivää. Palautuksista, joista ei ole etukäteen informoitu, veloitamme 10 euron erillisen käsittelykulun. Tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta info@cristiinas.fi tai puhelimella numerosta +358 50 3572 432. Pakkaa tuotteet huolellisesti, mieluiten samaan pakettiin, joissa ne ovat sinulle saapuneetkin. Palautettavien vaatteiden tulee olla käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja hintalaput paikoillaan. Palautettujen tuotteiden hinnan palautamme Klarnan kautta. Huomaathan ystävällisesti, että postikulut ehjän tuotteen palautuksesta jäävät maksettavaksesi.

Palautukset osoitteella:

Consultar Fautoria Oy | Kylänpääntie 114, 61450 Seinäjoki | info@cristiinas.fi | Puh.+358 50 357 2432

HUOM! Tilauksen noutamatta jättäminen ei vastaa tuotteen palautusta. Noutamatta jätettyjen pakettien kaikki toteutuneet postikulut, sekä muut kulut veloitetaan asiakkaalta ennen rahojen palauttamista.

Tuotteiden vaihto HUOMIOTHAN mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen kokoon tai tuotteeseen on uudesta toimituksesta maksettava postikulut.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus postikonttoriisi ja ota paketista kuva. Ota myös yhteys meihin info@cristiinas.fi, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.

Mikäli tuote on huonosti pakattu palautettaessa ja se rikkoutuu matkalla, emme palauta rahoja tuotteesta!

Huom. 4 tuotepalautuksen jälkeen emme valitettavasti voi enää toimittaa lähetyksiä.

Maksupalvelutarjoaja

Klarna Finland

Takaisin Etusivulle

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit